röd dag

igår var en riktigt raket dag, satt inte still en minut. först var jag på jobb i 9 timmar sen hinner jag komma hem i nån timme och drar senare ut på en promenad i kanske 2,5-3 timmar? när jag kom hem la jag mig på sängen och skulle lyssna på en låt bara, resulterade i att jag vaknade kl 6 med alla kläder på mig, fattade typ ingenting yrvaken som jag var. jag tog av mig allt och gick o la mig igen, och vaknade nu, kl 1. så jag har sovit 15 timmar! kommer bli tufft att somna ikväll om jag ska upp och jobba imorgon. idag blir det middag hos grandma sen gym :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Heej! Fan vad fräsch man kan vara då! jag länkade till min blogg som inte är aktiv längre. och jag hittade dig på bilddagboken. Höhö

2010-01-06 @ 22:12:07
URL: http://alicelarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0