NYÅR :D

Började med middag hemma hos fredrik, riktigt god mat måste jag säga! och innan jag glömmer det så måste jag ju faktiskt dela med mig av en sak som kom upp under middagen.

Kommer inte nämna några namn så jag kommer döpa personerna till A,B,C,D. Det hela hände i costa brava under studentresan, alla hade varit ute och festat och nu begett sig tillbaks till hotelet, klockan är riktigt mycket så b,c,d går och lägger sig, person A bestämmer sig för att gå på en efterfest, dagen efter när b,c,d vaknar och även A går upp frågar dem vad fan A har gjort, "vadå?" frågar han.
"ja du har ju något rött i ansiktet?", "jag vet faktiskt inte vad som hände igår kommer fan inte ihåg mår svindåligt nu, vet bara att jag sov med "henne" men vet inte vad vi gjorde".
när hela gänget rör sig ut mot poolen där dem flesta ligger frågar person B tjejen som person A hade sovit med under natten: "vad gjorde du och "A" inatt då?" och får svaret "du vi gjorde ingenting för jag hade faktiskt min mens", "jahaja det förklarar en hel del..." säger person B.
Hahhahahaha

Återigen tillbaks till min nyårskväll, efter middagen begav vi oss vidare till kimmie som hade fest, där tillbringa vi tolvslaget riktigt härligt ! när klockan blev 1 tog jag och två polare bussen till en annan större fest, hos en av mina närmsta polare som även fyllde 20 den 1e januari :) så det var en rejal fest och vi hade svin skoj där. när klockan blev typ 3 halv 4 tiden så vet jag inte men jag hamnade i en fullproppad bil och jag låg i bakluckan med 2 andra polare vi var tydligen på väg ner till stan. hahah! fyfan vad kallt det var men riktigt lyckat.

Hoppas ni också hade en kanonkväll och gott nytt på er:)

Kommentarer
Postat av: elin kärlek

mycket nice blogg! läs gärna min med.

2010-01-02 @ 21:42:19
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahaahahahahaaha, det va kul!

2010-01-08 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0