-

sitter och trycker i mig hemmagjorda kanelbullar, ibland är det jävligt gott o ha en morsa, speciellt om hon bakar bra.
blev gym idag sen nyårssaluten.
dem ringde från jobb idag 5 gånger kl 7 på morgonen (från ett kontor som jag bara varit på en gång). jag hade sovit ca 2 timmar (för dem sa att jag skulle va ledig) orkade verkligen inte,  det ligger en bra bit från mig så det är ju ett grymt projekt att ta sig dit och dessutom bara sovit 2 timmar. men hallå, 5 gånger..? precis som att jag skulle vakna/höra den 5e gången mer än 1a eller 2a försöket?
imorgon ska jag iaf jobba, kl 7, yippie, hoppas jag hinner få några timmars sömn. får dra igång nån dokumentär om hur jordbruket utvecklades på den tyska lantbygden under andra världskriget, då somnar jag nog

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv. Tackar snygging ;D

2010-01-05 @ 00:58:53
URL: http://lifebyher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0