wöh

Har varit en riktigt sjuk helg och vecka. ;) I veckan har jag jobbat alla dagar förutom onsdes riktigt skönt att ha en ledig dag ibland! i fredes var det 20 års middag hos dennis, jag hade inte tänkt dra ut över huvud taget för jag var otroligt trött efter jobbet i fredes, jobbade länge och började väldigt tidigt.. men det sluta ändå med att jag vakna upp dagen efter och mådde skit och insåg att jag skulle iväg på förfest innan firmafesten och jag hade 2 timmar på mig att nyktra till och allt som skulle fixas innan jag skulle iväg, kläder, dricka, mat etc. (y) firmafesten blev iaf riktigt rolig och efter vi varit i lokalen i landskrona begav vi oss in till helsingborg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant,intressant! mmmm

2009-12-14 @ 14:22:41
Postat av: andrea

Fredes, vilket ovanligt uttal? :)

2009-12-15 @ 18:43:49
URL: http://andreabennetoft.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Najs blogg =)

2009-12-15 @ 20:53:52
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0