Sista arbetsdagen imorgon!

Så härligt, älskar vädret! Imorgon är det dags att jobba sista dagen innan man har ett par dagars ledighet, innan jobb ska jag klippa mig, funderar på att dra på rätt så oredntligt och korta ner/tunna ut så jag inte har så långt hår, kort i nacke/sidorna och lite längre hår högst upp på huvet, så jag fortfarande i princip kan ha "backslick" fast väldigt kort jämfört med innan ;).
Idag gjorde jag nog sjukaste vurpan, riktig sånn kalle anka trampar på bananskal och bara flyger. trillade i en trappa när jag jobbade, all post bara flög iväg som konfetti och jag landade rakt på ryggen/sidan av kroppen, tappade andan och allt, aja. tur det gick bra iaf har inte märkt några större skador än att jag är rätt öm på vissa ställen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga ögon, ska bli kul o se nya frillan ;) God Jul :)

2009-12-24 @ 14:29:02
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0