På gång!

Har varit ledig hela veckan hitils, inte funnits mycket att göra på jobb! Måste säga att det har varit riktigt skönt, speciellt i den här extrema KYLAN. Nu har jag iaf äntligen fått energi att ta tag i träningen på gymmet ordentligt:) så nu har jag kört på hårt igår tisdes och idag! Känns verkligen att man gjort en bra insats när man vaknar upp dagen efter och knappt kan röra sig pga av träningsverken;) men det är så det ska va. inga haldana insatser här inte.

I veckan ska jag ut och handla dem sista julklapparna, fattas bara att köpa till mina föräldrar, och det är ju alltid lika lätt, slutar väll som vanligt med en påse godis till fassan och ett "fint" ljus till mossan. haha nej så tråkig vill jag inte va i år, dags att ta tag i det och hitta något ordentligt, bara att komma med förslag om ni har det! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Härlig blogg du har :D

2009-12-03 @ 08:59:04
Postat av: Anonym

härlig blogg :)

2009-12-03 @ 21:20:39
URL: http://elinzahlander.blogg.se/
Postat av: Sarah

Till mor din kan du köpa ett smycke.

Till far kan du köpa en fin skjorta eller nått bra han kan tänkas behöva.

Eller varför inte göra en väggkalender med utvalda bilder, en för varje månad. Finns ett flertal fotoföretag som har sådant.

2009-12-03 @ 22:55:54
Postat av: Lina =)

Du var riktig snygg =)

2009-12-04 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0