_

Igår var det 45årsfest för min fassa hemma hos oss så det blev inte mycket sömn inatt i och med att jag gick upp klockan halv 8 för att dra och åka skidor över dagen med två polare! Var riktigt roligt, vi lurade med oss han som inte var stabilast på skidor till en backe som var avstängd, där höll dem på att spruta ut snö ur en snökanon och det hann inte riktigt bli till snö/is, vilket resulterade i att det var väldigt blött där snö-kanonen sprutade. i alla fall så när vår polare kommer åkandes där med lite sådär halvdan balans, jag ser allting eftersom jag åker bakom honom. så hans suger skidor fast i den blöta snön och det är väldigt svårt att beskriva men han gör något desperat försök att springa fram (med skidor på) för att få upp balansen men det hela går så snabbt att han inte ens hinner ta fram händerna utan han bara face-plantar snön med ansiktet så hårt att det var ett stort hål i backen med hans ansiktsformer?! HAHAH jävlar va ont i magen vi fick som vi garva åt det.




Kommentarer
Postat av: ..

fortsätt med tips för tjejer, det hjälper!

like your blog!

2009-12-20 @ 23:08:55
Postat av: lindstrooom

hahahah stackars pöjk! xD men vilken syn asså :D

2009-12-21 @ 23:46:58
URL: http://lindstrooom.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0